Metin2 Hileleri Açıklama;

Merhaba arkadaşlar Bildiğiniz Üzere 2011'dan beri Sizlere Hizmet Veriyorum Hilelerimi Sizlerle Paylaşıyorum.2011 Senesinden Beri Hep Duyduğum Vede Duymaya Devam ettiğim şeyleri sizlere açıklayacağım artık bunlara bir dur demenin vakti geldide diye düşünüyorum.

                       1; Hile Çalışmıyor Konusu.
Bu lafı söyleyenlere acayip gıcık oluyorum.Ayrıca Çalıştıramayıpta Yorumlarda Arkadan Falan 
Sövenlere Elime Verseler dövecem  okadar yani arkadaşım güzel kardeşim ben hileyi yayınlıyorum Videosuna kadar konuya koyuyorum sen yapamıyorsun veya bilgisayarın sıkıntılı ve gelip diyorsunki hile çalışmıyor ya sende sorun vardır beynin ile ilgili yada bilgisayarında sıkıntı vardır ana kartı ile ilgili bu tür özel mesajlar bana atarak saçma sapan konuları bana söylemeniz bişi değiştirmez.Adam gibi videoyu izleseniz her hileyi yaparsınız sizdeki mantık tamamiyle şu "Ben Bunu Biliyorum Tek Başıma Yaparım Gerek Yok" Aslında gerek var sizin gerek duymadığınız bir şeyi ben neden konuya ekleyeyim.Konuyu Tamamiyle Okumuyorsunuz Ve hile Çalısmıyor Diyorsunuz.Sizin Aradağınız Kelime Tamamen Şu "NooName06 Teşekkür Ederim Ama Ben Yapamadım Yardım Edermisin. 

                                   Yardım konusu ;
Arkadaşlar Bize Veya Bana Günde Ulaşmak isteyenlerin sayısı çok fazla bazı kişiler ise msn adreslerimizi bulup bizi ekleyip hileler hakkında yardım istiyorlar bazıları ise özel mesajlar atıp yardım istiyorlar Yardım İstenecek Bişi yok Konuyu Adam gibi Okuyun Video Adam Gibi İzleyin Olucakdır.Bazı Kişiler İse Onlara Cevap Vermediğim için Bizim Burnumuzun Yukarda Olduğunu Düşünüyorlar Ve küfür ediyorlar, Bu düşünce biçimi yanlış bir düşünce biçimidir birazda bizim tarafımızdan olaylara bakınız günde nerden bakarsanız 30 kişi ekliyor msnimi ve soru soruyor artık bıktım arkadaşlar bende cevap vermiyorum kusura bakmayın face book desem ayrı bir alemde arkadaş sayım limite ulaştı ve onlarada cevap vermiyorum genellikle msnden soranlara cevap veriyorum oda zar zor işlerim çok oluyor , işlerim çok oluyordan kastım siteme saldırı oluyor konu açıyorum ailesel durumlar V.B şeyler arkadaşlar yoksa sizlere cevap vermek bende isterim ama her gün aynı şeyleri görmekten yazmaktan bıktım.


                            Kıskançlık Konusu ; 
Bildiğiniz Üzere Benim ne Kadar Dostum varsa Okadarda Düşmanım Var Ben Onlara Pek Bir Kötülük Yapmadım ama en güvendiğim kişiler bana sırtını çevirdi sebeb Kıskançlık.Sırf Kıskançlığından Dolayı Foruma Üyelik Alıp Küfürlü Sözlerle Bizi Eleştirenlere İnat Bu işi Yapıyorum Eleştirenleri Geçtim Adamlar Artık Bizi Bile Sorguluyor.
Kıskanıyorsanız Bu Kadar Belli Etmeyiniz.!!!!
   

Okuduğunuz İçin Sizlere çok teşekkür Ederim.

İyi Günler.




 
HileDostu - Güncel Hilenin Tek Adresi © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top