Metin2 Trade Hack 2012
Merhaba arkadaşlar , bazı   hilesi yazılarımda karşılaştığım kadarıyla hotfile dosyalarımızı silmiş ve çoğu kişi mağdur kalmıştır.Bu yüzden sizlere tekrar yeni bir makale yazıp  hack’i indirmenizi sağlayacağım.Bir  hilesi yazıma baya bir kullanıcımız yorum yapmış indiremiyorum , çalışmıyor diye şikayetlerde bulunmuş. Bende böyle bir yazıyı yazmaya karar verdim.
Kullanımı çok kolay hileyi açıp ON butonuna basıp aktif ediyoruz.Biriyle ticaret açıyoruz ve karşıdaki kurban itemleri koyduğu zaman ticarette onay butonuna bastığınız anda karşı tarafta butona basmış oluyor.Böylece ticarete koyulan bütün itemler sizin envater’inize geçmiş olacak!.
Eğer anlamadıysanız video’lu anlatım yapıyorum.Bir kaç tane video koyucağım.Buyrun videolar;


Gördüğünüz gibi videoda ejderha tanrısı ve su perisini adamdan çalıyor.Çakal  .
Buyrun bir video daha koyayım;





Üstteki videoda ise bir kız savaşçı erkek ninjayı soyuyor.Çok basit ve temiz iş.Video türkçe’dir.Eğer hala mantığını anlayamadıysanız diyecek laf bulamıyorum.
Evet son rütuşları tamamladım dosyayı koyuyorum.Hotfile’a upload ettim şimdi linki koyuyorum.


Metin2 PvP Server Ticaret Hilesi Kullanımı
  • Metin2 Trade Hack’i indirip rardan çıkartın
  • Metin2 Trade Hack.exe’yi çalıştırın
  • Ardından Metin2′yi açın
  • Herhangi birine ticaret yollayın ve eşyaları koyduğunda ticaret hilesinden start düğmesine basın.
  • Eşyalar otomatik olarak kabul edilecek ve size geçecektir.

Video Link:


HD Klaitede olsun diye vıdeyu UPDATE Ettim inanmayanlar izlesin...

NOT:
Metin2‘nin pvp serverlerinde kullanılmak üzere yapılmış Metin2 Ticaret Hilesi‘ni sizlerle paylaşıyoruz.
İstediğiniz pvp serverde kullanabilirsiniz. Fakat her pvpde çalışmayabilir.



Bu ’nin Bilgisayarınızda Çalışabilmesi İçin Aşağıdan .Net Framework indirin.
Arkadaşlar habire yama çalışmıyor yok virüs var gibi saçma sapan yorumlar geliyor bakın arkdaşımız ibrahim yamayı çalıştırmış vede nasıl yaptıgını anlatmış lütfen yorumları okuyunuz
Arkadaşlar hileyi açtım %100 çalışıor anlatayım şimdi ikinci linkide indirmeniz gerekior şimdi ilk onu indirin sonrada öbürünü sonradan önünüze on off info die şidmi bi kurban bulun ve itemlerine bakim diin sonrada hilenin penceresinde on of info yazıodu ya on a basın sonradan kabule basın bitti ii oyunlar :D :D Yüzde yüz çalışor paylaışım için teşekkürler





1 yorum:

 
HileDostu - Güncel Hilenin Tek Adresi © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top