Biraz geç oldu biliyorum beyler ama tatildeydim yaklaşık 2 haftadır üzerinde çalıştığım yeni config’imi bitirdim buyurun en farklı kodlardan yararlandım tabi değerlerinide en iyi noktada belirledim size sunuyorum.
 5 Senelik bilgi ve deneyimim ile şu ana kadar en verimlisi olduğunu iddia ediyorum.
 Görüntü ayarları göz yormayacak şekildedir.
 Rate ayarları ile daha akıcı bir oyun.. Fps ve Ping optimize edilmiştir.
 Sekme en aza indirilmiştir.
 Sis’in kalitesi düşürülerek FPS artmıştır. 
 Deagle’de headshot atma şansı çok yüksektir.
 Sxe ve Socl Geçer.
 Diğer ayarlar en iyi şekilde yapılandırılmıştır. 
Fazla zamanım olmadığı için movie’ye fazla zaman ayıramadım ama yinede güzel oldu buyurun sesi sonuna kadar açmayı unutmayın. 

• KURULUM •
Rar’ın içerisindeki emolcan2v2.cfg‘yi valve/cstrike‘ye atıyoruz , counter strike 1.6 / 1.5 giriyoruz consolu açıp emolcan2v2.cfgyazıyoruz.
• NOT •
- Oyuna girdikten sonra yazılar(saylar) gözükmüyorsa consolu açıp hud_saytext 1 yazın.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
HileDostu - Güncel Hilenin Tek Adresi © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top